Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hotdog Hanz" data-source="post: 1300324" data-attributes="member: 189878"><p>Donkey king och rörmokarbröderna är inte att förringa! Tycker själv den är ganska trevlig att cruisa nerför.</p><p></p><p>Hafjell verkar ha bättre utbud av budgetboenden. Åker man flera gånger per vinter så funkar det inte för mig att hyra ett hytte för 14999 NOK <img class="smilie smilie--emoji" alt="🙂" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" title="Slightly smiling face :slight_smile:" data-shortname=":slight_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>Vad säger man om Gausta då? Lite längre körväg från väst. Det känns väldigt smutt bomba upp för E6 annars bara. Med dieselmotor är man upp på 5h!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hotdog Hanz, post: 1300324, member: 189878"] Donkey king och rörmokarbröderna är inte att förringa! Tycker själv den är ganska trevlig att cruisa nerför. Hafjell verkar ha bättre utbud av budgetboenden. Åker man flera gånger per vinter så funkar det inte för mig att hyra ett hytte för 14999 NOK 🙂 Vad säger man om Gausta då? Lite längre körväg från väst. Det känns väldigt smutt bomba upp för E6 annars bara. Med dieselmotor är man upp på 5h! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Tillbaka
Topp