Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frasse-Masen" data-source="post: 1300390" data-attributes="member: 181158"><p>Stöten har ju Sälens högsta fallhöjd men precis som nämnt så ligger backarna norrut. Dessutom brukar det uppstå alldeles för långa liftköer där under loven.</p><p></p><p>Kläppen har ju backar både åt norr och väster så under mörkertiden så kan man få uppleva fina solnedgångar. Kläppen har bättre flöde genom liftarna också (om både gondol och stol snurrar vill säga). Bifogar en januaribild.</p><p></p><p>Men Norge hade nog lockat mer om jag bott på västkusten...</p><p></p><p>[ATTACH=full]31795[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frasse-Masen, post: 1300390, member: 181158"] Stöten har ju Sälens högsta fallhöjd men precis som nämnt så ligger backarna norrut. Dessutom brukar det uppstå alldeles för långa liftköer där under loven. Kläppen har ju backar både åt norr och väster så under mörkertiden så kan man få uppleva fina solnedgångar. Kläppen har bättre flöde genom liftarna också (om både gondol och stol snurrar vill säga). Bifogar en januaribild. Men Norge hade nog lockat mer om jag bott på västkusten... [ATTACH type="full"]31795[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Tillbaka
Topp