Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1300402" data-attributes="member: 146777"><p>Jo, när man kör känns det alltid som små pengar som står vid varje station. När man sen får fakturan ser man hur pass månger stationer det är. </p><p>Om jag minns rätt fick vi betala 500 spänn när vi kom från tänndalen,enkel väg. Och då var det bara från elverum. Kanske nån annan som har nya siffror på hur mycket det kostar hela vägen. </p><p>Håll dig till hastighetsgränsen. De mätar över långa sträckor på motorvägen där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1300402, member: 146777"] Jo, när man kör känns det alltid som små pengar som står vid varje station. När man sen får fakturan ser man hur pass månger stationer det är. Om jag minns rätt fick vi betala 500 spänn när vi kom från tänndalen,enkel väg. Och då var det bara från elverum. Kanske nån annan som har nya siffror på hur mycket det kostar hela vägen. Håll dig till hastighetsgränsen. De mätar över långa sträckor på motorvägen där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Tillbaka
Topp