Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1300434" data-attributes="member: 161297"><p>Gör det! Ungarna kommer att älska det och därmed 99 % av föräldrarna också.</p><p></p><p>Hängde i Branäs i tre fyra dagar med tre härliga lånade ungar och blev imponerad av hur junioranpassat stället är. Börjar det bli lite lågt blodsocker? Kom vi åker och dricker varm saft! Gratis depåstopp för påfyllning av gott humör vid huvudliften. Har minstingen inte kommit över sin knappliftsskräck? Kom så åker vi och övar i knapplifts-karusellen! Svårt att åka sittlift om man är liten? Inte i Branäs för där är höjden vid på- och avstigning anpassad efter barnsben. Vi andra får göra en djuuup knäböj. Om bara några år kommer de här ungarna att ha växt ur Branäs, men just nu är det precis lagom stort och de åker runt själva utan föräldrarna och framför allt så utvecklas de massor.</p><p></p><p>Resterande 1 % av föräldrarna hänger på det här forumet och insisterar på att deras fyraåringar dööööör (som bara en fyraåring kan göra) om de inte får minst ett dussin svarta backar med minimum 1300 meters fallhöjd. Oklart om deras kids håller med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1300434, member: 161297"] Gör det! Ungarna kommer att älska det och därmed 99 % av föräldrarna också. Hängde i Branäs i tre fyra dagar med tre härliga lånade ungar och blev imponerad av hur junioranpassat stället är. Börjar det bli lite lågt blodsocker? Kom vi åker och dricker varm saft! Gratis depåstopp för påfyllning av gott humör vid huvudliften. Har minstingen inte kommit över sin knappliftsskräck? Kom så åker vi och övar i knapplifts-karusellen! Svårt att åka sittlift om man är liten? Inte i Branäs för där är höjden vid på- och avstigning anpassad efter barnsben. Vi andra får göra en djuuup knäböj. Om bara några år kommer de här ungarna att ha växt ur Branäs, men just nu är det precis lagom stort och de åker runt själva utan föräldrarna och framför allt så utvecklas de massor. Resterande 1 % av föräldrarna hänger på det här forumet och insisterar på att deras fyraåringar dööööör (som bara en fyraåring kan göra) om de inte får minst ett dussin svarta backar med minimum 1300 meters fallhöjd. Oklart om deras kids håller med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Tillbaka
Topp