Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stortlopp" data-source="post: 1300457" data-attributes="member: 156590"><p>Bor man på västkusten/gbg så siktar man in sig på Norefjell, Hafjell, Gausta, Skeikampen, Kvitfjell. Vill du åka lite längre har du ju Hemsedal, Solheisen, Trysil och Geilo. Orkar du ta dig ännu längre så har du Røldal, Voss och Myrkdalen plus alla pyttesystem. Stranda hägrar sedan där i fjärran.</p><p></p><p>Självklart bör alla besökas. Hade dock börjat med det närmsta (Norefjell) så slipper du höra "är vi framme än?" i mer än några få timmar. Glöm inte att det är rätt mörkt redan vid 14-tiden v1.</p><p></p><p>Sedan inser man att Kiel-färjan går ifrån gbg vid 19, är i Kiel vid 9 och klockan 8 på kvällen är man i norra alperna ...</p><p></p><p>Men alla väljer fritt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stortlopp, post: 1300457, member: 156590"] Bor man på västkusten/gbg så siktar man in sig på Norefjell, Hafjell, Gausta, Skeikampen, Kvitfjell. Vill du åka lite längre har du ju Hemsedal, Solheisen, Trysil och Geilo. Orkar du ta dig ännu längre så har du Røldal, Voss och Myrkdalen plus alla pyttesystem. Stranda hägrar sedan där i fjärran. Självklart bör alla besökas. Hade dock börjat med det närmsta (Norefjell) så slipper du höra "är vi framme än?" i mer än några få timmar. Glöm inte att det är rätt mörkt redan vid 14-tiden v1. Sedan inser man att Kiel-färjan går ifrån gbg vid 19, är i Kiel vid 9 och klockan 8 på kvällen är man i norra alperna ... Men alla väljer fritt :). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Tillbaka
Topp