Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1300461" data-attributes="member: 175247"><p>Naj, naj, naj… Sälen och Branäs är mycket bättre!</p><p>Tryggt och fint, inte alls sådana räliga fallhöjder som i Norefjell. Man får ju skräcksvindel när det är 1000 m ner till dalen.<img class="smilie smilie--emoji" alt="🫣" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1fae3.png" title="Face with peeking eye :face_with_peeking_eye:" data-shortname=":face_with_peeking_eye:" loading="lazy" width="64" height="64" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="😨" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f628.png" title="Fearful face :fearful:" data-shortname=":fearful:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p></p><p>Har inte sett något Nintendo-land eller annat liknande glytt-trams-fjams där heller, åk inte till Norefjell, där är jättetråkigt.<img class="smilie smilie--emoji" alt="😴" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f634.png" title="Sleeping face :sleeping:" data-shortname=":sleeping:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>Nu räcker det med reklam, de enda som bör åka till Norefjell är de som har köpt ett visst skandinaviskt liftkort, alla övriga undanbedes att åka dit och ställa till med liftköer och förstörelse av ospårad snö!<img class="smilie smilie--emoji" alt="☝️" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/261d.png" title="Index pointing up :point_up:" data-shortname=":point_up:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1300461, member: 175247"] Naj, naj, naj… Sälen och Branäs är mycket bättre! Tryggt och fint, inte alls sådana räliga fallhöjder som i Norefjell. Man får ju skräcksvindel när det är 1000 m ner till dalen.🫣😨 Har inte sett något Nintendo-land eller annat liknande glytt-trams-fjams där heller, åk inte till Norefjell, där är jättetråkigt.😴 Nu räcker det med reklam, de enda som bör åka till Norefjell är de som har köpt ett visst skandinaviskt liftkort, alla övriga undanbedes att åka dit och ställa till med liftköer och förstörelse av ospårad snö!☝️ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Tillbaka
Topp