Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
[Tips] Resmål - Italienska Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarnebring" data-source="post: 1240426" data-attributes="member: 131147"><p>Mat, mysig by/vyer:</p><p>Madonna di Campiglio och</p><p>Courmayeur av de ställen jag har varit (ett tiotal i Italien).</p><p>Dolomiterna har säregna berg som påminner om ”vilda västern”-berg, även i Madonna. Där har du fyra toppar som omger byn och det är pistsmisk som gäller (mycket bra sådan).</p><p> I Cormayeur har du Monte Bianco (Mont Blanc) som back drop och kanske alpernas bästa matutbud. Relativt litet system men bra och för den som vill utanför pist, mycket trevlig off piste.</p><p>Cortina ser också lovande ut ur ”kulturell” vinkel men har inte varit.</p><p>Sen är jag förtjust i Sauze i Via Lattea som prickar i det mesta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarnebring, post: 1240426, member: 131147"] Mat, mysig by/vyer: Madonna di Campiglio och Courmayeur av de ställen jag har varit (ett tiotal i Italien). Dolomiterna har säregna berg som påminner om ”vilda västern”-berg, även i Madonna. Där har du fyra toppar som omger byn och det är pistsmisk som gäller (mycket bra sådan). I Cormayeur har du Monte Bianco (Mont Blanc) som back drop och kanske alpernas bästa matutbud. Relativt litet system men bra och för den som vill utanför pist, mycket trevlig off piste. Cortina ser också lovande ut ur ”kulturell” vinkel men har inte varit. Sen är jag förtjust i Sauze i Via Lattea som prickar i det mesta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
[Tips] Resmål - Italienska Alperna
Tillbaka
Topp