Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips samt utrustning för att Topptura
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kasparv" data-source="post: 1146790" data-attributes="member: 167896"><p>Tanken är att det främst ska användas för toppturer men vill också kunna använda det när man kör i pisten/off-pist. Så därför kollar jag också på skidor på 100mm som mest. Som sagt jag har inte tidigare turat och tror inte att det kommer bli alltför brant i början eller svåra turer. </p><p></p><p>Du får gärna utveckla mer vad du menar med den bindningen du kör med, vad är speciellt med den setupen? Och vad bör jag tänka på när jag ska köpa bindning förutom vikt? Jag kommer köpa en binding som funkar både för turer och pist/off-pist är tanken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kasparv, post: 1146790, member: 167896"] Tanken är att det främst ska användas för toppturer men vill också kunna använda det när man kör i pisten/off-pist. Så därför kollar jag också på skidor på 100mm som mest. Som sagt jag har inte tidigare turat och tror inte att det kommer bli alltför brant i början eller svåra turer. Du får gärna utveckla mer vad du menar med den bindningen du kör med, vad är speciellt med den setupen? Och vad bör jag tänka på när jag ska köpa bindning förutom vikt? Jag kommer köpa en binding som funkar både för turer och pist/off-pist är tanken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips samt utrustning för att Topptura
Tillbaka
Topp