Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tips, serre che
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SaraJonsson" data-source="post: 359453" data-attributes="member: 54073"><p>hotellet heter la vielle ferme...det som är bra är att de inte serverar lunch så du jobbar inte mitt på dagen om du inte är guide...vilket innebär mer åkning!sen finns det ett ställe i briancon som heter the saloon...tycker dock att du skall bo i villenueve...här är ett nummer till en agency som har bra boenden +33492249581 hoppas det var lite hjälp...lycka till..kanske ses där i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SaraJonsson, post: 359453, member: 54073"] hotellet heter la vielle ferme...det som är bra är att de inte serverar lunch så du jobbar inte mitt på dagen om du inte är guide...vilket innebär mer åkning!sen finns det ett ställe i briancon som heter the saloon...tycker dock att du skall bo i villenueve...här är ett nummer till en agency som har bra boenden +33492249581 hoppas det var lite hjälp...lycka till..kanske ses där i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tips, serre che
Tillbaka
Topp