Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jossi" data-source="post: 12459" data-attributes="member: 14055"><p>Jag köpte burtons custom bräda för en månad sen, den har ett fint </p><p>tryck ur svängarna och bra spänst i hopp. Om man ska se på </p><p>utseendet så snackas det mycket om den fina metallicfolien på </p><p>ovansidan. Det är fint, första dan, sen blir det repigt. Men det är ju </p><p>inte det som gör brädan. Ett säkert köp skulle jag säga.</p><p></p><p>Custombindningarna som hör till är bra och stabila men går lätt </p><p>sönder, jag åkte två veckor sen lossnade extragrejen vid tårna från </p><p>sitt fäste. Det var bara att slänga på lite poxylim så fixade det sig, </p><p>men det är inte så kul, dom kostar ju trots allt lite mer än vanligt </p><p>skräp.</p><p></p><p>Det är vad jag kan säga om detta, //jossan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jossi, post: 12459, member: 14055"] Jag köpte burtons custom bräda för en månad sen, den har ett fint tryck ur svängarna och bra spänst i hopp. Om man ska se på utseendet så snackas det mycket om den fina metallicfolien på ovansidan. Det är fint, första dan, sen blir det repigt. Men det är ju inte det som gör brädan. Ett säkert köp skulle jag säga. Custombindningarna som hör till är bra och stabila men går lätt sönder, jag åkte två veckor sen lossnade extragrejen vid tårna från sitt fäste. Det var bara att slänga på lite poxylim så fixade det sig, men det är inte så kul, dom kostar ju trots allt lite mer än vanligt skräp. Det är vad jag kan säga om detta, //jossan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips sökes
Tillbaka
Topp