Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 12460" data-attributes="member: 12122"><p>Köp nått annat än burton!</p><p></p><p>testade burton custom 160 för ett tag sen. den var bra men saknade det där lilla extra. Också var den alldeles för mjuk och fladdrig i hög fart. Inte särskilt prisvärd om man jämför med andra märken.</p><p></p><p>Så som salomon,extrem,völkl,rad-air.</p><p></p><p>Jag gjorde även misstaget att köpa mig ett par burton custom freeride bindningar. Är rätt sköna bindningar när dom väl är hela. Men det är inte ofta. Alltid är det nått som är pajj. Och reservdelar till burton bindningar är inte det billigaste. En lite jävla plast strap går på runt en hundring. Och eftersom det går av rätt många på en säsong. så blir det pörskans dyrt i längden. Det är väl okej att det går sönder nån grej ibland. men inte varje gång man åker.</p><p></p><p></p><p>Enligt min menning så förlorar burton mer och mer kvalite för varje år som går. Verkar som om dom lever på att dom är stora och var först. Och dom flesta skaffar nog burton just av den anledningen. Dom tror att burton har hållt på så länge som dom borde ha mycket erfarenheter och göra bra grejer. </p><p></p><p>Kolla på andra märken är mitt råd så får du bättre grejer för en bättre peng...</p><p></p><p></p><p>Ha det bra i snön/ LIFTWAFFE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 12460, member: 12122"] Köp nått annat än burton! testade burton custom 160 för ett tag sen. den var bra men saknade det där lilla extra. Också var den alldeles för mjuk och fladdrig i hög fart. Inte särskilt prisvärd om man jämför med andra märken. Så som salomon,extrem,völkl,rad-air. Jag gjorde även misstaget att köpa mig ett par burton custom freeride bindningar. Är rätt sköna bindningar när dom väl är hela. Men det är inte ofta. Alltid är det nått som är pajj. Och reservdelar till burton bindningar är inte det billigaste. En lite jävla plast strap går på runt en hundring. Och eftersom det går av rätt många på en säsong. så blir det pörskans dyrt i längden. Det är väl okej att det går sönder nån grej ibland. men inte varje gång man åker. Enligt min menning så förlorar burton mer och mer kvalite för varje år som går. Verkar som om dom lever på att dom är stora och var först. Och dom flesta skaffar nog burton just av den anledningen. Dom tror att burton har hållt på så länge som dom borde ha mycket erfarenheter och göra bra grejer. Kolla på andra märken är mitt råd så får du bättre grejer för en bättre peng... Ha det bra i snön/ LIFTWAFFE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips sökes
Tillbaka
Topp