Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tips till en blivaden bummare :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tom_Karlsson" data-source="post: 128647" data-attributes="member: 13505"><p>Hej ..</p><p>Jag å en polare skall ner till St:Anton nu i slutet på november så jag skulle gärna vilja ha lite tips å råd av er erfarna <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> ..</p><p>Till ex. om man skall ha med sig nåt speciellt vad man skall tänka på åså ? allt man inte tänker på å som är bra å veta !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tom_Karlsson, post: 128647, member: 13505"] Hej .. Jag å en polare skall ner till St:Anton nu i slutet på november så jag skulle gärna vilja ha lite tips å råd av er erfarna :) .. Till ex. om man skall ha med sig nåt speciellt vad man skall tänka på åså ? allt man inte tänker på å som är bra å veta ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tips till en blivaden bummare :)
Tillbaka
Topp