Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips till er som gör eran första Whistler-resa!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 380904" data-attributes="member: 59533"><p>Håller helt med dig...Kanske skulle omformulera mig till att skriva "Skidåkning: Orkar inte" men det hade låtit ännu knäppare. Radda upp allt bra med Whistler och inte orka skriva om åkning hade gett lite fel intryck ^^ </p><p></p><p>Men vill du ha lite tips får du väl höra dig av på pm så kanske jag orkar ta mig tid att skriva något litet tips. </p><p></p><p></p><p></p><p>Du har helt rätt tyvärr...Läget gör att åkningen blir lidanade då det ofta är väldigt mycket folk, men samtidigt hade Whistler inte varit i närheten så stor åkmässigt som det är idag om det inte fanns folk att bekosta liftbyggen. (Här räknar jag inte med skrytbygget Peak-to-peak)</p><p></p><p>Puderhetsen tar död på en del av det roliga. Men jag menar...Knatar du på lite kan du stå i midjehög snö ensam. Men det krävs antagligen dubbelt så mycket jobb som på mindre orter som tex: Mt Baker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 380904, member: 59533"] Håller helt med dig...Kanske skulle omformulera mig till att skriva "Skidåkning: Orkar inte" men det hade låtit ännu knäppare. Radda upp allt bra med Whistler och inte orka skriva om åkning hade gett lite fel intryck ^^ Men vill du ha lite tips får du väl höra dig av på pm så kanske jag orkar ta mig tid att skriva något litet tips. Du har helt rätt tyvärr...Läget gör att åkningen blir lidanade då det ofta är väldigt mycket folk, men samtidigt hade Whistler inte varit i närheten så stor åkmässigt som det är idag om det inte fanns folk att bekosta liftbyggen. (Här räknar jag inte med skrytbygget Peak-to-peak) Puderhetsen tar död på en del av det roliga. Men jag menar...Knatar du på lite kan du stå i midjehög snö ensam. Men det krävs antagligen dubbelt så mycket jobb som på mindre orter som tex: Mt Baker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips till er som gör eran första Whistler-resa!
Tillbaka
Topp