Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tips till er som ska till st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ztophe" data-source="post: 139144" data-attributes="member: 54393"><p>tja! ni som ska bumma i st anton och tänker leta jobb borde aka ner genast!för de ända som kommer att jobb framöver är typ snygga tjejer. ga in pa turistinformationen när ni kommer fram och börja ringa runt till hotell och restauranger. fraga om deltidsjobb ocksa, för det är alltid nagon anställd bummare som tycker att han/hon jobbar för mycket!</p><p>lycka till!-stoffe, st anton.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ztophe, post: 139144, member: 54393"] tja! ni som ska bumma i st anton och tänker leta jobb borde aka ner genast!för de ända som kommer att jobb framöver är typ snygga tjejer. ga in pa turistinformationen när ni kommer fram och börja ringa runt till hotell och restauranger. fraga om deltidsjobb ocksa, för det är alltid nagon anställd bummare som tycker att han/hon jobbar för mycket! lycka till!-stoffe, st anton. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tips till er som ska till st anton
Tillbaka
Topp