Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips till nybörjare i parken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperLindell" data-source="post: 1144598" data-attributes="member: 167995"><p>Är ingen expert själv men försökte sätta mig in när jag köpte. Mjuka skidor är över lag mindre förlåtande när man landar i hopp då du får mindre hjälp av skidan om du landar fram eller baktung. Längden ska också ha inverkan jämnlångt skidor med dig själv och lite bredare ska över lag vara stabilare i luften. Men är ingen expert och kan ha fått allt om bakfoten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperLindell, post: 1144598, member: 167995"] Är ingen expert själv men försökte sätta mig in när jag köpte. Mjuka skidor är över lag mindre förlåtande när man landar i hopp då du får mindre hjälp av skidan om du landar fram eller baktung. Längden ska också ha inverkan jämnlångt skidor med dig själv och lite bredare ska över lag vara stabilare i luften. Men är ingen expert och kan ha fått allt om bakfoten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips till nybörjare i parken
Tillbaka
Topp