Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips/Trick för dedikerad skidverkstad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HBrosenius" data-source="post: 1302453" data-attributes="member: 139343"><p>Köpt nytt hus och iom det har jag nu möjligheten att inreda ett rum på ca 19kvm till att bli ett dedikerat skidrum som jag tänker skall inkludera en verkstadsdel för vallning, kantslipning mm. Skidförvaring men även förvaring av all övrig skidutrustning som hjälmar, kläder, skydd, bagar mm. Nu behöver jag era tips och tricks för att bygga det utimata skidrummet. Vilka smarta lösningar har ni? Saknar ni något i era skidverkstäder? Hur skulle ni gjort om ni hade fria händer?</p><p></p><p>Har fortfarande en raceaktiv unge så det är fortfarande en hel del skidor och utrustning som skall förvaras. Behöver kunna hantera ett 20-tal par skidor, tre stora racebagar, 6-7 hjälmar och en hel del annat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HBrosenius, post: 1302453, member: 139343"] Köpt nytt hus och iom det har jag nu möjligheten att inreda ett rum på ca 19kvm till att bli ett dedikerat skidrum som jag tänker skall inkludera en verkstadsdel för vallning, kantslipning mm. Skidförvaring men även förvaring av all övrig skidutrustning som hjälmar, kläder, skydd, bagar mm. Nu behöver jag era tips och tricks för att bygga det utimata skidrummet. Vilka smarta lösningar har ni? Saknar ni något i era skidverkstäder? Hur skulle ni gjort om ni hade fria händer? Har fortfarande en raceaktiv unge så det är fortfarande en hel del skidor och utrustning som skall förvaras. Behöver kunna hantera ett 20-tal par skidor, tre stora racebagar, 6-7 hjälmar och en hel del annat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips/Trick för dedikerad skidverkstad
Tillbaka
Topp