Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips/Trick för dedikerad skidverkstad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1302478" data-attributes="member: 66286"><p>Jag har en soptunna stående vid slutet av skidan/brädan som jag bara skrapar av det jag sicklar i. Sen en grovdammsugare för att ta småpillet.</p><p></p><p>Men den sak jag är mest nöjd med i min vallahörna är telefonsladden på strykjärnet. Så jävla skönt att slippa fumla runt med en vanlig sladd utan bara ställa undan järnet, poff! Åsså en timer på uttaget så jag inte behöver komma ihåg att slå av.</p><p></p><p>Sen ryktas det att man kan köra alla grejer i diskmaskinen för att få bort valalgunket. Men jag har inte vågat prova</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1302478, member: 66286"] Jag har en soptunna stående vid slutet av skidan/brädan som jag bara skrapar av det jag sicklar i. Sen en grovdammsugare för att ta småpillet. Men den sak jag är mest nöjd med i min vallahörna är telefonsladden på strykjärnet. Så jävla skönt att slippa fumla runt med en vanlig sladd utan bara ställa undan järnet, poff! Åsså en timer på uttaget så jag inte behöver komma ihåg att slå av. Sen ryktas det att man kan köra alla grejer i diskmaskinen för att få bort valalgunket. Men jag har inte vågat prova [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips/Trick för dedikerad skidverkstad
Tillbaka
Topp