Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips vid köp av boots/bindningar över nätet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="demkc" data-source="post: 360772" data-attributes="member: 64028"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Det tar ju inte lång tids surfande på nätet för att upptäcka att utrustning går att hitta bra mycket billigare på amerikanska sajter än här i Sverige. Ska köpa nya boots (givetvis provar jag ut ett par i affär innan jag slår till) och bindningar och tänkte därför spara en hacka genom att beställa dem från någon billig sajt.</p><p></p><p>Därför undrar jag nu om någon har erfarenhet av detta, bra eller dåliga.</p><p>Är det något speciellt man ska tänka på? Skatter och tullavgifter (man vill få det skickat som en gåva eller?), leveranstid, tips på bra sajter, är det en bra ide överhuvudtaget, osv. Allt som kan vara bra att veta innan jag beställer helt enkelt.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p>/ Matte</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="demkc, post: 360772, member: 64028"] Tjenare! Det tar ju inte lång tids surfande på nätet för att upptäcka att utrustning går att hitta bra mycket billigare på amerikanska sajter än här i Sverige. Ska köpa nya boots (givetvis provar jag ut ett par i affär innan jag slår till) och bindningar och tänkte därför spara en hacka genom att beställa dem från någon billig sajt. Därför undrar jag nu om någon har erfarenhet av detta, bra eller dåliga. Är det något speciellt man ska tänka på? Skatter och tullavgifter (man vill få det skickat som en gåva eller?), leveranstid, tips på bra sajter, är det en bra ide överhuvudtaget, osv. Allt som kan vara bra att veta innan jag beställer helt enkelt. Tack på förhand! / Matte [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips vid köp av boots/bindningar över nätet
Tillbaka
Topp