Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tipsa om resa på jul
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 50725" data-attributes="member: 31617"><p>Livigno! Backarna är sjukt fina och breda. Och det finns garanterat något Fitnessställe där.</p><p></p><p>Om du är mer kräsen så rekommenderar jag att ni åker till Arlberg. Du kan åka i StAnton som har grym åkning och morsan skickar du varje morgon till Zurs eller Lech där det gäller backar à la Livigno. Har aldrig själv varit där så tidigt men jag tror nog snön skall räcka till! </p><p></p><p>Lyckost för övrigt!!! Försöker själv komma iväg över julafton men den ända som vill hänga på är min lillasyrra och då får JAG betala!</p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> GOD JUL</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 50725, member: 31617"] Livigno! Backarna är sjukt fina och breda. Och det finns garanterat något Fitnessställe där. Om du är mer kräsen så rekommenderar jag att ni åker till Arlberg. Du kan åka i StAnton som har grym åkning och morsan skickar du varje morgon till Zurs eller Lech där det gäller backar à la Livigno. Har aldrig själv varit där så tidigt men jag tror nog snön skall räcka till! Lyckost för övrigt!!! Försöker själv komma iväg över julafton men den ända som vill hänga på är min lillasyrra och då får JAG betala! :) GOD JUL [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tipsa om resa på jul
Tillbaka
Topp