Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Titta HIT - Säsong i Whistler!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whoopsiie" data-source="post: 78972" data-attributes="member: 36704"><p>hey ya,</p><p></p><p>vi är två tösar som just har börjat suga på karamellen om att säsonga i Whistler denna vinter. </p><p>Nu är vi på jakt efter boende och människor vi kan dela CRIB med! </p><p>Hur är det på jobbfronten där borta? Måste man ha arbetsvisum - eller kan man jobba så att pengarna kommer direkt i fickan?</p><p>Ni som vet - hur mycket tror ni att en säsong i Whistler landar på?</p><p></p><p>Blir väldigt glada om ni ger oss några shyssta svar!</p><p></p><p>skepp å hoj - ha re gött!</p><p>// sofie stone</p><p> linn tibello</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whoopsiie, post: 78972, member: 36704"] hey ya, vi är två tösar som just har börjat suga på karamellen om att säsonga i Whistler denna vinter. Nu är vi på jakt efter boende och människor vi kan dela CRIB med! Hur är det på jobbfronten där borta? Måste man ha arbetsvisum - eller kan man jobba så att pengarna kommer direkt i fickan? Ni som vet - hur mycket tror ni att en säsong i Whistler landar på? Blir väldigt glada om ni ger oss några shyssta svar! skepp å hoj - ha re gött! // sofie stone linn tibello [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Titta HIT - Säsong i Whistler!
Tillbaka
Topp