Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tittar jag på för hårda skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 931724" data-attributes="member: 15091"><p>Har inte åkt någon av laggen men en hel del andra Linelagg, kör i vinter på Sir Francis Bacon 184 cm. Ifjol körde jag på storebror till Influence 105, dåvarande Prophet 115, riktigt kompetenta och i mitt tycke roliga lagg. Jag tycker om när även mina bredare lagg har lite sväng i sig, så att det händer något när man kantar även i lite lägre farter, på kanske framförallt fast underlag.</p><p>Influence 105 är inte tokstyva och inte heller tokmjuka, ganska lagom rättare sagt, konstruktionen på 115 och 105 skiljer sig en aning åt. Där 115 har sidewall har 105 capwall vilket gör den aningen mer lätthanterlig trots att den kanske tappar en aning i stabilitet, dock inte något jag skulle oroa mig för.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 931724, member: 15091"] Har inte åkt någon av laggen men en hel del andra Linelagg, kör i vinter på Sir Francis Bacon 184 cm. Ifjol körde jag på storebror till Influence 105, dåvarande Prophet 115, riktigt kompetenta och i mitt tycke roliga lagg. Jag tycker om när även mina bredare lagg har lite sväng i sig, så att det händer något när man kantar även i lite lägre farter, på kanske framförallt fast underlag. Influence 105 är inte tokstyva och inte heller tokmjuka, ganska lagom rättare sagt, konstruktionen på 115 och 105 skiljer sig en aning åt. Där 115 har sidewall har 105 capwall vilket gör den aningen mer lätthanterlig trots att den kanske tappar en aning i stabilitet, dock inte något jag skulle oroa mig för. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tittar jag på för hårda skidor?
Tillbaka
Topp