Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjacka lagg på ebay???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blankrad" data-source="post: 96796" data-attributes="member: 32944"><p>Ebay från staterna?</p><p></p><p>Isåfall kan du nog glömma en femhundring i frakt.</p><p>Lite oflyt så har du moms och tull på dina lagg också.</p><p>Då är dom helt plötsligt inte så billiga som du trodde från början.</p><p>Och som en liten bonus så har du oftast en sämre garanti om det ens finns </p><p>någon sådan. Om det mot all förmodan skulle finnas en så står du för frakten fram och</p><p>tillbaka och det blir ju en peng det också..</p><p></p><p>Betalade cirka 1400:- plus moms och tull på en bräda jag köpte för något är sedan</p><p>och det slutade med att brädan blev några hundralappar billigare fast utan garanti.</p><p></p><p></p><p>Så mitt svar är nog att det inte är värt det.</p><p></p><p>Om du nu vinner auktionen! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blankrad, post: 96796, member: 32944"] Ebay från staterna? Isåfall kan du nog glömma en femhundring i frakt. Lite oflyt så har du moms och tull på dina lagg också. Då är dom helt plötsligt inte så billiga som du trodde från början. Och som en liten bonus så har du oftast en sämre garanti om det ens finns någon sådan. Om det mot all förmodan skulle finnas en så står du för frakten fram och tillbaka och det blir ju en peng det också.. Betalade cirka 1400:- plus moms och tull på en bräda jag köpte för något är sedan och det slutade med att brädan blev några hundralappar billigare fast utan garanti. Så mitt svar är nog att det inte är värt det. Om du nu vinner auktionen! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjacka lagg på ebay???
Tillbaka
Topp