Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjacka lagg på ebay???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jahren" data-source="post: 96801" data-attributes="member: 45041"><p>Hej.. </p><p>Tycker du gör jävligt bra i att beställa dom genast... Innom EU betalar du absolut inga extra avgifter förutom frakten. </p><p>Eu har också vissa bestämmelser för garanti, jag är hyfsat säker på att det er ett år som gäller på de flesta prylar.. pluss att all garanti går via tillvärkaren, altså spelar det ingen roll vart du köper dom. Om du skulle få problem med dom går du bara till en scott återförsäljare o ber dom skicka, (du kan åka på frakten till o från fabrik om du har otur). </p><p>Har själv beställt en del prylar ifrån tyskland och det har funkat MYCKET bra. (det tog exakt 5 arbetsdagar för mina lagg) pluss att tyskar er ett mycket städat o ordnat folk(inte i pisten, där borde det inte vara nån als)därför tycker jag att du gör helt rett i att beställa.</p><p>prova www.sport-conrad.de om du vill ha nåt annat. dom har inte aztec men mycket annat fint pluss att du kan få alla skidorna med olika bindningar (paketpris) för ett bra pris. </p><p> </p><p>(Hade gott)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jahren, post: 96801, member: 45041"] Hej.. Tycker du gör jävligt bra i att beställa dom genast... Innom EU betalar du absolut inga extra avgifter förutom frakten. Eu har också vissa bestämmelser för garanti, jag är hyfsat säker på att det er ett år som gäller på de flesta prylar.. pluss att all garanti går via tillvärkaren, altså spelar det ingen roll vart du köper dom. Om du skulle få problem med dom går du bara till en scott återförsäljare o ber dom skicka, (du kan åka på frakten till o från fabrik om du har otur). Har själv beställt en del prylar ifrån tyskland och det har funkat MYCKET bra. (det tog exakt 5 arbetsdagar för mina lagg) pluss att tyskar er ett mycket städat o ordnat folk(inte i pisten, där borde det inte vara nån als)därför tycker jag att du gör helt rett i att beställa. prova www.sport-conrad.de om du vill ha nåt annat. dom har inte aztec men mycket annat fint pluss att du kan få alla skidorna med olika bindningar (paketpris) för ett bra pris. (Hade gott) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjacka lagg på ebay???
Tillbaka
Topp