Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tjäna 40 euro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xtremehq" data-source="post: 60877" data-attributes="member: 8658"><p>Tja... jag kommer ner till Chamonix den 19 dec. eller rättare sagt så kommer jag till Geneve. Flyget jag har tänkt att ta passar inte så bra med transferbussarna (jag får sova över på flygplatsen annars). </p><p></p><p>Så om det är någon vänlig själ med bil i chamonix som är sugen på att tjäna 40 euro, så får ni gärna höra av er till mig. Priset kan diskuteras.</p><p></p><p>maila mig eller skriv här med ert nummer så hör jag av mig.</p><p></p><p>//Anders Fredriksson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xtremehq, post: 60877, member: 8658"] Tja... jag kommer ner till Chamonix den 19 dec. eller rättare sagt så kommer jag till Geneve. Flyget jag har tänkt att ta passar inte så bra med transferbussarna (jag får sova över på flygplatsen annars). Så om det är någon vänlig själ med bil i chamonix som är sugen på att tjäna 40 euro, så får ni gärna höra av er till mig. Priset kan diskuteras. maila mig eller skriv här med ert nummer så hör jag av mig. //Anders Fredriksson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tjäna 40 euro?
Tillbaka
Topp