Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjej-åkta???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spOnkan" data-source="post: 27830" data-attributes="member: 13011"><p>Vänta lite nu, det har väl ändå en hel del med vikt att göra?</p><p></p><p>När jag och min syster åker tillsammans ser jag ofta exempel på det. Vi åker aggressivt båda två med likartad teknik. Då och då skrapar det till hos båda två pga av påkörda stenar. Därefter finns den stora skillnaden mellan oss.</p><p></p><p>Mina skidor ser ut som skräp under med lossnade stålkanter och repor in till kärnan medan hennes skidor knappt fått en skråma. Enda skillnaden mellan oss är mina extra 30 kg. Det är väl inte fördomsfullt att säga att de flesta kvinnor väger mindre än män?</p><p></p><p>"tjejkörda" är väl ett ganska passé uttryck, men innebörden gick uppenbarligen fram.</p><p></p><p>>> RR <<</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spOnkan, post: 27830, member: 13011"] Vänta lite nu, det har väl ändå en hel del med vikt att göra? När jag och min syster åker tillsammans ser jag ofta exempel på det. Vi åker aggressivt båda två med likartad teknik. Då och då skrapar det till hos båda två pga av påkörda stenar. Därefter finns den stora skillnaden mellan oss. Mina skidor ser ut som skräp under med lossnade stålkanter och repor in till kärnan medan hennes skidor knappt fått en skråma. Enda skillnaden mellan oss är mina extra 30 kg. Det är väl inte fördomsfullt att säga att de flesta kvinnor väger mindre än män? "tjejkörda" är väl ett ganska passé uttryck, men innebörden gick uppenbarligen fram. >> RR << [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjej-åkta???
Tillbaka
Topp