Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
tjej- eller killbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NinaC" data-source="post: 595887" data-attributes="member: 100671"><p>Jag tycker du ska köpa tjejbräda. Jag åkte på en killbräda innan, men sen jag köpte tjejbräda har min åkning blivit klart bättre. Nu åker jag iofs mest park och är ute efter en riktig mjuk och smidig bräda. Så det är ju skillnad om du ska åka mycket i backen och offpist då ska du ju ha en lite stabilare bräda. Men jag tycker du ska satsa på en tjejbräda!</p><p>Lycka till! Hoppas du hittar en bräda som passar dig=)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NinaC, post: 595887, member: 100671"] Jag tycker du ska köpa tjejbräda. Jag åkte på en killbräda innan, men sen jag köpte tjejbräda har min åkning blivit klart bättre. Nu åker jag iofs mest park och är ute efter en riktig mjuk och smidig bräda. Så det är ju skillnad om du ska åka mycket i backen och offpist då ska du ju ha en lite stabilare bräda. Men jag tycker du ska satsa på en tjejbräda! Lycka till! Hoppas du hittar en bräda som passar dig=) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
tjej- eller killbräda?
Tillbaka
Topp