Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag ska ner en hel sässong, finns de någon som har ett tips på bra prisvärda skidor?
jag är som sagt tjej, åker så fort de går & hoppar gärna!
tackar för alla tips!
Kan ju rekomendera dig Head MadTrix Mojo, fast den kostar en slant, men det är en riktigt rolig och bra skida, funkar överallt, fast allra bäst i Offpisten.. Salomon 1080, Rossignol Scratch, K2 Fujative 3500 kr, Mkt prisvärd, Lycka till!!
Ehh.. kimbadar hur kan du säga att hon ska köpa K2 Fujative? Dom är billiga och så men så fort man kommer utanför parken så funkar dom inte. Mojon är iofs ett hett tips även Scratch BC..
Fritschi Freeride-bindningen är väl inte ultimata om man gillar att hoppa å sånt va? Funkar väl, men så länge man inte går turer väldigt ofta finns ingen anledning att köpa dem. Låter mer som lurendrejeri... *ler*
Jag kör på Rossignol B3 och är nöjd. Fast jag hoppar ju visserligen inte särskilt mycket. Men de är mjuka och sköna, betydligt mer fartstabila än pocket rocket om än mindre twin. Fast liten twin finns...
Jag gillade 1080 som fan... Grym skida. Atomic Tweak är ett annat tipps. Har tjej kompisar som älskar Rossingol Scratch så att det finns lite att välja på. Jag åker iof inte så mkt i parken men åker ganska fort och ställer lite krav på mina skidor. Har du möjlighet att provåka så är det ju helt klart värt det. Jag va i valdi förra vintern där va skid priserna ung som hemma... Så man måste ju inte köpa i Sverige..
Jag skulle rekommendera K2 Public Enemy, har funkat för mig två säsonger i USA, kört en hel del park och en hel del brant. Jag har kört på 169:an. Tycker att Scratch känns lite lam (fast gillar BC bättre än FS), samma med 1080. Tokgillar du att hoppa kan du få köpa mina Armada AR5, 160 cm. Jag själv har tänkt att köra på Völkl Kharma 177 cm i år, då jag går mer åt brant än åt park just nu.
Tjenare Fluffsurfarn... Klart du kan åka med K2 Fujative, bara för att den är en utveckad Jibbskida kan du väl åka i pisten också, Så vitt jag vet så är det ju pist i funparken.. Dessutom så går nästan allt om man bara vill!.. Men det tråkiga med denna skida är väl att de flesta nybörjarna kommer glida runt med dem!....