Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjej & galen, vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sofia25" data-source="post: 94679" data-attributes="member: 35150"><p>Jag gillade 1080 som fan... Grym skida. Atomic Tweak är ett annat tipps. Har tjej kompisar som älskar Rossingol Scratch så att det finns lite att välja på. Jag åker iof inte så mkt i parken men åker ganska fort och ställer lite krav på mina skidor. Har du möjlighet att provåka så är det ju helt klart värt det. Jag va i valdi förra vintern där va skid priserna ung som hemma... Så man måste ju inte köpa i Sverige..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sofia25, post: 94679, member: 35150"] Jag gillade 1080 som fan... Grym skida. Atomic Tweak är ett annat tipps. Har tjej kompisar som älskar Rossingol Scratch så att det finns lite att välja på. Jag åker iof inte så mkt i parken men åker ganska fort och ställer lite krav på mina skidor. Har du möjlighet att provåka så är det ju helt klart värt det. Jag va i valdi förra vintern där va skid priserna ung som hemma... Så man måste ju inte köpa i Sverige.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjej & galen, vilka skidor?
Tillbaka
Topp