Tjej letar boende Chamonix

el1n

Ny medlem
Jag är en glad tjej som är sugen på en första säsong i franska alperna, mer än gärna i Chamonix. Saknar dock än så länge både boende och jobb. Som den optimist jag är hoppas jag jobbet löser sig på plats, men värre är det med boendet. Skulle vara skönt att fixa nåt på hemmaplan.
Så, har du/ni en plats över i en lägenhet/studio som nästan är beboelig så är jag väldigt intresserad. :)
Tänkte åka ner i mitten av januari nångång.

Hör av er!

/Elin

0704416640
ezzet5@hotmail.com

Tjaaa!

Befinner mig i skrivande stund i Chamonix, tänkt o va här hela säsongen. Har fixat o jobb o sådär men boendet är det värre med, har dock bara boende i två veckor till... så vad är dina planer? :)

///Cecilia

hej! om du känner att Tignes/Val d Isere skulle funka har jag och två kompisar en plats över i en hyfsat stor fräsh lägenhet. vi hyr den hela säsongen och om vi är fyra som delar på hyran blir det 12000 kr!
Har säsongat i Tignes förut och det är den bästa platsen att vara på vintertid. sjukt bra åkning festlig fest!¨¨hör av dig

// carro

Tja! jag ska dra hem från Chamonix i början av feb, men lägenheten har vi till maj... Så du skulle du
kunna ta över min plats... Du kan säkert flytta in tidigare för att sängplatserna kommer inte vara
fulla under hela jan. En lägenhet precis vid south bar! Hör av dig om du är intresserad! I south bar
kan du också säkert få jobb!!
/victor

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp