Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a-nnika" data-source="post: 483312" data-attributes="member: 88978"><p>Kollar på ny bräda men jag börjar bli lite fundersam... Jag är nämligen tjej och har alltid åkt på killbrädor men frågan är om jag egentligen borde ha en för tjejer?</p><p>Jag har förstått att tjejbrädor är smalare och mer "lättsvängda" men att man inte ska kunna åka lika snabbt på dem. Jag har provat att åka på en kompis tjejbräda och det kändes jättekonstigt men den var mjukare och kortare än min egen så det kan ju ha berott på det... Kan ju säga att jag bara åker i pist och vill ha en snabb och stabil bräda.</p><p>Om det är någon som vet lite mer om skillnaden på tjej och killbrädor och/eller har åsikter om hur jag borde göra så är jag jättetacksam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a-nnika, post: 483312, member: 88978"] Kollar på ny bräda men jag börjar bli lite fundersam... Jag är nämligen tjej och har alltid åkt på killbrädor men frågan är om jag egentligen borde ha en för tjejer? Jag har förstått att tjejbrädor är smalare och mer "lättsvängda" men att man inte ska kunna åka lika snabbt på dem. Jag har provat att åka på en kompis tjejbräda och det kändes jättekonstigt men den var mjukare och kortare än min egen så det kan ju ha berott på det... Kan ju säga att jag bara åker i pist och vill ha en snabb och stabil bräda. Om det är någon som vet lite mer om skillnaden på tjej och killbrädor och/eller har åsikter om hur jag borde göra så är jag jättetacksam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Tillbaka
Topp