Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a-nnika" data-source="post: 483663" data-attributes="member: 88978"><p>Okej, jag slipper alla rosa fjärilar med andra ord! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Så om jag då letar reda på en bräda som jag inte är för kort eller för lätt för så ska det funka, men det där med fötterna? Vad gör det för skillnad om jag har "för små" fötter för brädan? Eller är det bara att sätta på ett par lagom stora bindningar så ska det vara lugnt? Borde jag ha "tjejbindningar"?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a-nnika, post: 483663, member: 88978"] Okej, jag slipper alla rosa fjärilar med andra ord! :) Så om jag då letar reda på en bräda som jag inte är för kort eller för lätt för så ska det funka, men det där med fötterna? Vad gör det för skillnad om jag har "för små" fötter för brädan? Eller är det bara att sätta på ett par lagom stora bindningar så ska det vara lugnt? Borde jag ha "tjejbindningar"? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Tillbaka
Topp