Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 483667" data-attributes="member: 73999"><p>Du som åker i pist, se till att brädan kommer upp nära näsan. Köp gärna lite styvare brädor än parkbrädorna. Directional brädor ar att rekommendera om du inte åker park över huvud taget. Att du har små fötter är inget större problem, jag har små fötter och det känns bara skönare på en bred bräda, tycker jag.</p><p></p><p>Själv så åker jag på en wide och det är så skönt för mina fötter alltså. Man flyter bättre på pudret dessutom.</p><p>Apropå bindningar, köp bindningar i din storlek, det blir jobbigt om bindningarna blir för små eller för stora.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 483667, member: 73999"] Du som åker i pist, se till att brädan kommer upp nära näsan. Köp gärna lite styvare brädor än parkbrädorna. Directional brädor ar att rekommendera om du inte åker park över huvud taget. Att du har små fötter är inget större problem, jag har små fötter och det känns bara skönare på en bred bräda, tycker jag. Själv så åker jag på en wide och det är så skönt för mina fötter alltså. Man flyter bättre på pudret dessutom. Apropå bindningar, köp bindningar i din storlek, det blir jobbigt om bindningarna blir för små eller för stora. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Tillbaka
Topp