Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tobbebanan" data-source="post: 483669" data-attributes="member: 88737"><p>Hej!</p><p>Om du har stora fötter (41+) och är lång (175+) så är det till din fördel att köra på en killbräda. Märkena tillverkar inte tjejbrädor bara för att kunna ha blommor och fjärilar på dem, brädorna byggs speciellt för tjejer p.g.a. att tjejer har mindre fötter, väger oftast mindre och är oftast kortare än killar.</p><p></p><p>Som "doughboy" skrev innan så byggs tjejbrädor smalare, mjukare och i kortare längder. Självklart är det ett personligt ställningstagande beroende på vad man är van vid och hur man upplevt sina tidigare brädor.</p><p></p><p>Gå till en kunnig butik i din stad och få hjälp där så kommer du få en bräda som passar din storlek och åkstil!</p><p></p><p>lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tobbebanan, post: 483669, member: 88737"] Hej! Om du har stora fötter (41+) och är lång (175+) så är det till din fördel att köra på en killbräda. Märkena tillverkar inte tjejbrädor bara för att kunna ha blommor och fjärilar på dem, brädorna byggs speciellt för tjejer p.g.a. att tjejer har mindre fötter, väger oftast mindre och är oftast kortare än killar. Som "doughboy" skrev innan så byggs tjejbrädor smalare, mjukare och i kortare längder. Självklart är det ett personligt ställningstagande beroende på vad man är van vid och hur man upplevt sina tidigare brädor. Gå till en kunnig butik i din stad och få hjälp där så kommer du få en bräda som passar din storlek och åkstil! lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Tillbaka
Topp