Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 483670" data-attributes="member: 28391"><p>Du ska se till att skaffa en bräda som är lagom smal för dina fötter. När bindningarna är monterade och bootsen är fastspända i bindningarna ska tån och hälen sticka ut lite utanför kanterna på brädan.</p><p></p><p>Kolla in pinns guide som ligger klistrad överst i snowboardforumet så får du en bra fingervisning om vilken bräda du ska köpa.</p><p></p><p>Du borde ha ett par bindningar som passar dina boots och om det är tjejbindningar eller något annat är helt ointressant.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 483670, member: 28391"] Du ska se till att skaffa en bräda som är lagom smal för dina fötter. När bindningarna är monterade och bootsen är fastspända i bindningarna ska tån och hälen sticka ut lite utanför kanterna på brädan. Kolla in pinns guide som ligger klistrad överst i snowboardforumet så får du en bra fingervisning om vilken bräda du ska köpa. Du borde ha ett par bindningar som passar dina boots och om det är tjejbindningar eller något annat är helt ointressant. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Tillbaka
Topp