Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a-nnika" data-source="post: 484831" data-attributes="member: 88978"><p>Tack så mycket för alla kloka svar! Jag har kikat runt lite nu utan att fokusera så mycket på om det är kill- eller tjej-brädor och har fastnat lite för en som heter Omatic Boron (151 cm). Lagom lång och med tanke på att "minimumvikten" är 45 kilo så ska det ju funka! Har ju lite för små fötter egentligen kanske, men det har ju inte varit något problem förr... Verkar den vettigt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a-nnika, post: 484831, member: 88978"] Tack så mycket för alla kloka svar! Jag har kikat runt lite nu utan att fokusera så mycket på om det är kill- eller tjej-brädor och har fastnat lite för en som heter Omatic Boron (151 cm). Lagom lång och med tanke på att "minimumvikten" är 45 kilo så ska det ju funka! Har ju lite för små fötter egentligen kanske, men det har ju inte varit något problem förr... Verkar den vettigt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej på killbräda?
Tillbaka
Topp