Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej - Rome Vinyl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ingrid021" data-source="post: 912157" data-attributes="member: 122392"><p>Hej!</p><p>Jag har blivit sjukt sugen på att börja åka snowboard igen! För några år sedan åkte jag nån vecka här och där, var väl typ nybörjare-medelgod åkare då. De senaste åren har skidåkningen tagit över så jag är rädd för att iaf de första åken kommer gå riktigt knackligt hehe... Status idag är väl typ nybörjare som hoppas utvecklas hyfsat snabbt :P Har inte åkt park men skulle gärna lära mig en 360 samtidigt som jag vill kunna åka stabilt off-pist.</p><p></p><p>Ska nu definitivt köpa skor och funderar på bräda. Har kikat på Rome Vinyl som verkar vara en bra all-round bräda. Något för mig tror ni? Är 178cm lång, väger väl runt 66kg.</p><p></p><p>Om så, vilken längd? 152 / 155?</p><p></p><p>Någon annan bräda ni hellre skulle rekommendera?</p><p></p><p>/Ingrid</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ingrid021, post: 912157, member: 122392"] Hej! Jag har blivit sjukt sugen på att börja åka snowboard igen! För några år sedan åkte jag nån vecka här och där, var väl typ nybörjare-medelgod åkare då. De senaste åren har skidåkningen tagit över så jag är rädd för att iaf de första åken kommer gå riktigt knackligt hehe... Status idag är väl typ nybörjare som hoppas utvecklas hyfsat snabbt :P Har inte åkt park men skulle gärna lära mig en 360 samtidigt som jag vill kunna åka stabilt off-pist. Ska nu definitivt köpa skor och funderar på bräda. Har kikat på Rome Vinyl som verkar vara en bra all-round bräda. Något för mig tror ni? Är 178cm lång, väger väl runt 66kg. Om så, vilken längd? 152 / 155? Någon annan bräda ni hellre skulle rekommendera? /Ingrid [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej - Rome Vinyl
Tillbaka
Topp