Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej Snowboard storlek och vilken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kajsalisa-r" data-source="post: 552427" data-attributes="member: 85428"><p>körde en forum star 146 säsongen 08/09 och jag är 163 och var jätte nöjd, den fungerade utmärkt över hela berget och var härligt mjuk. blev mest park med den sen då jag valde att köra på en lib tech TRS 148 till pow. ska komplettera den med en kortare twin till parken nästa säsong och sälja 146an. men kör på ett mellanting om ni inte vill ha två brädor. (kan tyckas onödigt..men det är ju en smak sak) ...144? om hon är 158???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kajsalisa-r, post: 552427, member: 85428"] körde en forum star 146 säsongen 08/09 och jag är 163 och var jätte nöjd, den fungerade utmärkt över hela berget och var härligt mjuk. blev mest park med den sen då jag valde att köra på en lib tech TRS 148 till pow. ska komplettera den med en kortare twin till parken nästa säsong och sälja 146an. men kör på ett mellanting om ni inte vill ha två brädor. (kan tyckas onödigt..men det är ju en smak sak) ...144? om hon är 158??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej Snowboard storlek och vilken?
Tillbaka
Topp