Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tjej söker resekompisar till kanada!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Finemang" data-source="post: 462381" data-attributes="member: 73252"><p>Tja alla likasinnade!</p><p></p><p>Jag letar också boende över vintern, helst i Red, men har börjat inse att det kanske är lättare om man har ögonen öppna för det mesta. </p><p>Så jag är på, om någon har en plats över. Toppenläge är inget krav då jag egentligen vill ha ett billigt boende, tanken är juh iof att jobba lite där me, om jag inte får bilen såld. Då blire andra spelregler :D</p><p></p><p>Men hör av er om ni hittat något och vill ha mig me! </p><p>Om någon vill till Red med mig så kommer deras lokaltidning ut snart o där brukar det finnas rum att hyra. Skulle bokat ett rum där för typ en vecka sen men någon han precis före. Om vi blir många så finns det iof några lediga små hus, men då landar hyran högt.</p><p></p><p>Jag vill åka så fort säsongen börjar o åka hem när den slutar :D</p><p></p><p>Jag är 19, skidåkare, puderälskare, carvingälskare och livsnjutare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Finemang, post: 462381, member: 73252"] Tja alla likasinnade! Jag letar också boende över vintern, helst i Red, men har börjat inse att det kanske är lättare om man har ögonen öppna för det mesta. Så jag är på, om någon har en plats över. Toppenläge är inget krav då jag egentligen vill ha ett billigt boende, tanken är juh iof att jobba lite där me, om jag inte får bilen såld. Då blire andra spelregler :D Men hör av er om ni hittat något och vill ha mig me! Om någon vill till Red med mig så kommer deras lokaltidning ut snart o där brukar det finnas rum att hyra. Skulle bokat ett rum där för typ en vecka sen men någon han precis före. Om vi blir många så finns det iof några lediga små hus, men då landar hyran högt. Jag vill åka så fort säsongen börjar o åka hem när den slutar :D Jag är 19, skidåkare, puderälskare, carvingälskare och livsnjutare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tjej söker resekompisar till kanada!
Tillbaka
Topp