Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej som behöver hjälp att köpa bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sairas" data-source="post: 802136" data-attributes="member: 87274"><p>Skönt att få det hela lite mera speciferat. 143 går väl bäst när jag ändå väger över 56kg.. Lästa någonstanns om en tjej som också anbefala 143 i förhållande till 139, då en 139 kan ge en för liten stance och nosepress/tailpress kan gå ut i att ungefär ramla över brädan för att den är så kort. Vet då inte om det gäller mig också när jag inte är så lång..</p><p></p><p>Har annars stött på ett erbjudande på Burton Blender 145, 09/10, men det är med the channel och vet inte om jag vill involvera mig i det ännu, fast att det går att köpa en converter till bindningarna. Och kanske vill jag också testa något annat än Burton i år.. Är det annars för långt för mig, när det nu är en jibb bräda?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sairas, post: 802136, member: 87274"] Skönt att få det hela lite mera speciferat. 143 går väl bäst när jag ändå väger över 56kg.. Lästa någonstanns om en tjej som också anbefala 143 i förhållande till 139, då en 139 kan ge en för liten stance och nosepress/tailpress kan gå ut i att ungefär ramla över brädan för att den är så kort. Vet då inte om det gäller mig också när jag inte är så lång.. Har annars stött på ett erbjudande på Burton Blender 145, 09/10, men det är med the channel och vet inte om jag vill involvera mig i det ännu, fast att det går att köpa en converter till bindningarna. Och kanske vill jag också testa något annat än Burton i år.. Är det annars för långt för mig, när det nu är en jibb bräda? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej som behöver hjälp att köpa bräda
Tillbaka
Topp