Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
tjej twintips duger k2 disorderly?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddeponken" data-source="post: 606908" data-attributes="member: 69530"><p>jo ja kör endel rail. och mina kanter rundade jag till lite innan jag körde. de funkar rätt bra. att de är mjuka kan ja dock hålla med om. Eftersom du mittmonterar skidan så blir den automatiskt stabil enligt mig. då du har lika mycket skida på båda sidorna av pjäxan. Och den är även mjuk så du får härlig pop i kicken. När du har bakmonterar som du har nu påverkar både balansen i luften och när du landar. Landar du med lite bakåtvikt så trillar du lättare. På rails blir balansen också bättre eftersom du har lika mycket skida på båda sidorna.. så de blir svårare att "glida av" railen. Så upplever jag ialafall! hoppas de är till hjälp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddeponken, post: 606908, member: 69530"] jo ja kör endel rail. och mina kanter rundade jag till lite innan jag körde. de funkar rätt bra. att de är mjuka kan ja dock hålla med om. Eftersom du mittmonterar skidan så blir den automatiskt stabil enligt mig. då du har lika mycket skida på båda sidorna av pjäxan. Och den är även mjuk så du får härlig pop i kicken. När du har bakmonterar som du har nu påverkar både balansen i luften och när du landar. Landar du med lite bakåtvikt så trillar du lättare. På rails blir balansen också bättre eftersom du har lika mycket skida på båda sidorna.. så de blir svårare att "glida av" railen. Så upplever jag ialafall! hoppas de är till hjälp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
tjej twintips duger k2 disorderly?
Tillbaka
Topp