Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej vs killbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AxelB" data-source="post: 992273" data-attributes="member: 96893"><p>Om det är US wms strl 7.5 så skulle jag säga att du behöver en dam bräda alternativt en bräda som finns i smalare modell</p><p></p><p>En US dam 7.5 är nån stans runt 24.5 cm, jag har men us 8.5 eller 26.5 cm och kör på brädor runt 25cm, min bredaste är 25.3 och det märker jag av. hade jag vart du hade jag velat he en bräda under 24cm i midjan, troligvis helst under 23.5, ingen aning om hur forlängd/brädbredd relaterar till varann i olika storlekar men en kill bräda som oftast ligger över 25cm blir nog för brett för dig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AxelB, post: 992273, member: 96893"] Om det är US wms strl 7.5 så skulle jag säga att du behöver en dam bräda alternativt en bräda som finns i smalare modell En US dam 7.5 är nån stans runt 24.5 cm, jag har men us 8.5 eller 26.5 cm och kör på brädor runt 25cm, min bredaste är 25.3 och det märker jag av. hade jag vart du hade jag velat he en bräda under 24cm i midjan, troligvis helst under 23.5, ingen aning om hur forlängd/brädbredd relaterar till varann i olika storlekar men en kill bräda som oftast ligger över 25cm blir nog för brett för dig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tjej vs killbräda
Tillbaka
Topp