Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tjejer i big-air?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christian_L" data-source="post: 380948" data-attributes="member: 65003"><p>Sådär är det nog verkligen inte. Tvärtom tycker vi killar det är roligt när man ser tjejer i parken oavsett om ni är duktiga eller inte. Jag eller mina polare i backen skulle aldrig få för sig att skratta åt en tjej som kanske misslyckas. Som alwaysCrash säger "men personligen är de hett med tjejer som jibbar, spelar ingen roll om dom SUGER eller inte," precis så är det! Så alla tjejer ut i parken och skit i vad alla andra tycker och om det är det någon som skrattar så är det deras egna jävla attityd dom bör ändra på. peaaaaace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christian_L, post: 380948, member: 65003"] Sådär är det nog verkligen inte. Tvärtom tycker vi killar det är roligt när man ser tjejer i parken oavsett om ni är duktiga eller inte. Jag eller mina polare i backen skulle aldrig få för sig att skratta åt en tjej som kanske misslyckas. Som alwaysCrash säger "men personligen är de hett med tjejer som jibbar, spelar ingen roll om dom SUGER eller inte," precis så är det! Så alla tjejer ut i parken och skit i vad alla andra tycker och om det är det någon som skrattar så är det deras egna jävla attityd dom bör ändra på. peaaaaace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tjejer i big-air?
Tillbaka
Topp