Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tjejer i big-air?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hilla" data-source="post: 380966" data-attributes="member: 37798"><p>haha okej. det här kan man diskutera hur mkt som helst om.Men jag tänker endå skriva inlägg, fast jag är så trött på att ta upp sånt här. </p><p></p><p></p><p>* Tjejer verkar inte vilja önskas tävla i big air.(Oftast gör det ingen reklam om att det finns tjejklasser, om det nu skulle finns tjejklasser. </p><p>De flesta tjejer blir inte peppade över att behöva fråga om de kommer att ha någon tjejklass.. Detta är väl kanske grunden för din fråga, ingen säger att tjejer ska tävla, tjejer tror inte att dom ska tävla, för ingen bryr sig)</p><p></p><p>* Att tjejer jibbar har vart ganska ovanligt i speciellt Sverige, fram till nu. Så tjej-jiben är på väg uppåt, vilket resulterar i att de flesta tjejer kör på lägre nivå än killarna. Och tjejer vill inte tävla, om de inte vet att de finns mindre kickar.. </p><p></p><p>* De tjejer som klarar av att köra i stora kickar och skulle kunna tävla i Sverige, vill inte tävla i Sverige. Detta pga priserna för damklasserna oftast har ett mindre värde än vad det kostar att anmäla sig.(Här kan jag personligen säga att det är billigare att tävla på European Open, än vad det är att tävla i Dreams.)</p><p> </p><p></p><p>* Det är ingen publicitet för proffsklassade eller duktiga tjejer att tävla i Sverige. Tjejer fotograferas inte. Oftast varken vid prisutdelning eller tävling, vid prisutdelning får de notis längst ned på sidan. </p><p>Sponsorer blir inte nöjda, och tjejerna ser inte tillräckligt med positiva anledningar för att tävla i vårt avlånga land. </p><p></p><p></p><p>* Det suger och är tråkigt när man inte ens behöver tävla om att komma till final, för lite tjejer.. </p><p></p><p></p><p>I grund och botten, tjejer behöver PEPPAS. VISA INTRESSE. </p><p></p><p>Men kan även personligen säga, att de flesta tjejer jag känner hällre kör rails & boxar(GirlRiders Sweden - Invisible Contrast)vet tyvärr inte varför, dock är big air mitt störtsta intresse, och jag bara älskar att köra big air. Men tjejer tänker i grund och botten för mkt! </p><p></p><p></p><p>Think less, ride more! </p><p></p><p>SÅ VISA INTRESSE, STÖDJ GIRLRIDERS SWEDEN! (Teaser till GirlRiders Sweden the movie kommer att visas i freeride tv NR 17!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hilla, post: 380966, member: 37798"] haha okej. det här kan man diskutera hur mkt som helst om.Men jag tänker endå skriva inlägg, fast jag är så trött på att ta upp sånt här. * Tjejer verkar inte vilja önskas tävla i big air.(Oftast gör det ingen reklam om att det finns tjejklasser, om det nu skulle finns tjejklasser. De flesta tjejer blir inte peppade över att behöva fråga om de kommer att ha någon tjejklass.. Detta är väl kanske grunden för din fråga, ingen säger att tjejer ska tävla, tjejer tror inte att dom ska tävla, för ingen bryr sig) * Att tjejer jibbar har vart ganska ovanligt i speciellt Sverige, fram till nu. Så tjej-jiben är på väg uppåt, vilket resulterar i att de flesta tjejer kör på lägre nivå än killarna. Och tjejer vill inte tävla, om de inte vet att de finns mindre kickar.. * De tjejer som klarar av att köra i stora kickar och skulle kunna tävla i Sverige, vill inte tävla i Sverige. Detta pga priserna för damklasserna oftast har ett mindre värde än vad det kostar att anmäla sig.(Här kan jag personligen säga att det är billigare att tävla på European Open, än vad det är att tävla i Dreams.) * Det är ingen publicitet för proffsklassade eller duktiga tjejer att tävla i Sverige. Tjejer fotograferas inte. Oftast varken vid prisutdelning eller tävling, vid prisutdelning får de notis längst ned på sidan. Sponsorer blir inte nöjda, och tjejerna ser inte tillräckligt med positiva anledningar för att tävla i vårt avlånga land. * Det suger och är tråkigt när man inte ens behöver tävla om att komma till final, för lite tjejer.. I grund och botten, tjejer behöver PEPPAS. VISA INTRESSE. Men kan även personligen säga, att de flesta tjejer jag känner hällre kör rails & boxar(GirlRiders Sweden - Invisible Contrast)vet tyvärr inte varför, dock är big air mitt störtsta intresse, och jag bara älskar att köra big air. Men tjejer tänker i grund och botten för mkt! Think less, ride more! SÅ VISA INTRESSE, STÖDJ GIRLRIDERS SWEDEN! (Teaser till GirlRiders Sweden the movie kommer att visas i freeride tv NR 17!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tjejer i big-air?
Tillbaka
Topp