Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rocknroll_suicide" data-source="post: 56699"><p>jag tycker det var jävligt trist med slitz tjejer, och om det inte vore illa nog, så förbättrade de knappast intrycket när de inte ens kunde namnet på den åkare de utsätt som vinnare för "charmigaste åkare" eller vad det var...</p><p>dessutom tycker jag bara den kategorin i en tävling är helt opassande, då tycker jag istället man kan ha ett pris för "våldsammast crash", det kan i alla fall bevisa att man satsat!</p><p></p><p>nej slitz och skidfest går bara inte ihop, moralerna splittras och folk tar illa upp, borde de inte förstått det från början....?</p><p></p><p>stay metal</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rocknroll_suicide, post: 56699"] jag tycker det var jävligt trist med slitz tjejer, och om det inte vore illa nog, så förbättrade de knappast intrycket när de inte ens kunde namnet på den åkare de utsätt som vinnare för "charmigaste åkare" eller vad det var... dessutom tycker jag bara den kategorin i en tävling är helt opassande, då tycker jag istället man kan ha ett pris för "våldsammast crash", det kan i alla fall bevisa att man satsat! nej slitz och skidfest går bara inte ihop, moralerna splittras och folk tar illa upp, borde de inte förstått det från början....? stay metal [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Tillbaka
Topp