Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jossan" data-source="post: 56718" data-attributes="member: 2472"><p>Jag vill börja med att ge cred till många som har kommit med vettiga och sunda åsikter. </p><p>Men en sak har glömts bort i den hetsiga debatten om slitz-tjejs vara eller icke vara. Visst, det är jättebra att frågan tas upp och jättekul att läsa alla sjyssta åsikter, men nu handlade det ju om detta specifika evenemang.</p><p></p><p>Arrangörerna har ju tydligt visat att detta event är till för killar och inte tjejer. De vill tydligen inte ha någon kvinnlig publik.</p><p></p><p>Nästa år är det ju upp till oss tjejer och killar som har minsta lilla intresse för jämstäldhet att bojkotta hela evenemanget. </p><p>Om inte arrangörerna ställer sig upp å ber om ursäkt och garanterar att vi slipper bli påtvingade bröst och putande läppar. </p><p></p><p>Jag tror och hoppas att de flesta gick dit för skid/brädåkningen och inte för att få chansen att se snygga tjejer som var helt irrelevanta för ämnet.</p><p></p><p>Så vi får hoppas att Megaevents tar del av och åt sig av denna kritik här på freeride så man kan gå på detta evenemang (som för övrigt lämnade en del att önska, men det är en annan historia) nästa år också.</p><p>Tack för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jossan, post: 56718, member: 2472"] Jag vill börja med att ge cred till många som har kommit med vettiga och sunda åsikter. Men en sak har glömts bort i den hetsiga debatten om slitz-tjejs vara eller icke vara. Visst, det är jättebra att frågan tas upp och jättekul att läsa alla sjyssta åsikter, men nu handlade det ju om detta specifika evenemang. Arrangörerna har ju tydligt visat att detta event är till för killar och inte tjejer. De vill tydligen inte ha någon kvinnlig publik. Nästa år är det ju upp till oss tjejer och killar som har minsta lilla intresse för jämstäldhet att bojkotta hela evenemanget. Om inte arrangörerna ställer sig upp å ber om ursäkt och garanterar att vi slipper bli påtvingade bröst och putande läppar. Jag tror och hoppas att de flesta gick dit för skid/brädåkningen och inte för att få chansen att se snygga tjejer som var helt irrelevanta för ämnet. Så vi får hoppas att Megaevents tar del av och åt sig av denna kritik här på freeride så man kan gå på detta evenemang (som för övrigt lämnade en del att önska, men det är en annan historia) nästa år också. Tack för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Tillbaka
Topp