Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lappland" data-source="post: 56764" data-attributes="member: 15783"><p>Shit, här är man frånvarande en dag och har plötligt missat höstens mest intressanta diskussion. Mycket bra har skrivits. Bra så. Sedan har några medlemmar levererat åsikter som ja, hrm, är lite mindre bra. Om jag fattar några av killarna rätt är kontentan av deras åsikter att tjejer inte har så mycket i den aktiva utföråkarvärlden att göra. Istället för att satsa pengar och energi på att åka och utvecklas ska vi i stället iklädd bikini placera oss vid liftstationen och beundrande servera äggtoddy, ständigt beredd att erbjuda blow jobs till coola jibbers. </p><p></p><p>Shit, fick just en het idé: om jag säljer all utrustning och skippar vårens säsong har jag råd både med silikoninlägg och läppförstoring!!! YES! Att göra säsong får en helt ny innebörd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lappland, post: 56764, member: 15783"] Shit, här är man frånvarande en dag och har plötligt missat höstens mest intressanta diskussion. Mycket bra har skrivits. Bra så. Sedan har några medlemmar levererat åsikter som ja, hrm, är lite mindre bra. Om jag fattar några av killarna rätt är kontentan av deras åsikter att tjejer inte har så mycket i den aktiva utföråkarvärlden att göra. Istället för att satsa pengar och energi på att åka och utvecklas ska vi i stället iklädd bikini placera oss vid liftstationen och beundrande servera äggtoddy, ständigt beredd att erbjuda blow jobs till coola jibbers. Shit, fick just en het idé: om jag säljer all utrustning och skippar vårens säsong har jag råd både med silikoninlägg och läppförstoring!!! YES! Att göra säsong får en helt ny innebörd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Tillbaka
Topp