Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zakarias" data-source="post: 56772" data-attributes="member: 36378"><p>Tja! Jag håller med dom flesta i den här frågan, visst har inte slitz något med monsters of snow att göra? Men däremot blir jag jävligt förbannad när "vissa" skriver som om t.ex b3neath att man ska "skrika ut" när man ser någon som man personligen inte tycker "passa in" på vissa ställen.</p><p></p><p>Fråga: menar man då att alla som åker lagg, </p><p>1: ska klä sig likadant?</p><p>2: se ut på samma sätt? </p><p>3: att jag och min tjej inte hör hemma i skid världen? fasten jag åkt lagg längre än många utav er har vandrat här på jorden. 21 år.</p><p></p><p></p><p>Min tjej har varit med i slitz, hon är jävligt bra på laggen. betyder det att bara för att hon inte klär sig som en "skibum" har rätt att besöka globen?</p><p>Både hon och jag tyckte att halvnakna brudar från slitz inte riktigt passar in i evenemanget. Jag tycker Sofia21 hade en riktigt bra inlägg, och jag tycker att nästa år så kan dom skippa den delen av showen.</p><p>Men hur kommer det sig att det alltid ska finnas några "små tänkande" människor som tror sig ha rätten att döma vilka som tillhör en viss sport. Blir jävligt förbannad.</p><p></p><p>En anna sak. Har någon utav er varit på ett surf, fallskärm, hockey, fotboll eller liknande evenemang bara för skojs skull och inte för att ni är så jävla insatta i sporten????</p><p> Dom gjorde sitt jobb, vissa jobbar på ICA...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zakarias, post: 56772, member: 36378"] Tja! Jag håller med dom flesta i den här frågan, visst har inte slitz något med monsters of snow att göra? Men däremot blir jag jävligt förbannad när "vissa" skriver som om t.ex b3neath att man ska "skrika ut" när man ser någon som man personligen inte tycker "passa in" på vissa ställen. Fråga: menar man då att alla som åker lagg, 1: ska klä sig likadant? 2: se ut på samma sätt? 3: att jag och min tjej inte hör hemma i skid världen? fasten jag åkt lagg längre än många utav er har vandrat här på jorden. 21 år. Min tjej har varit med i slitz, hon är jävligt bra på laggen. betyder det att bara för att hon inte klär sig som en "skibum" har rätt att besöka globen? Både hon och jag tyckte att halvnakna brudar från slitz inte riktigt passar in i evenemanget. Jag tycker Sofia21 hade en riktigt bra inlägg, och jag tycker att nästa år så kan dom skippa den delen av showen. Men hur kommer det sig att det alltid ska finnas några "små tänkande" människor som tror sig ha rätten att döma vilka som tillhör en viss sport. Blir jävligt förbannad. En anna sak. Har någon utav er varit på ett surf, fallskärm, hockey, fotboll eller liknande evenemang bara för skojs skull och inte för att ni är så jävla insatta i sporten???? Dom gjorde sitt jobb, vissa jobbar på ICA... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Tillbaka
Topp