Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="its-fun" data-source="post: 56779" data-attributes="member: 34811"><p>Snälla med tanke på bilden som marcus_e_and_co lagt ut! Hur fan kan man gnälla om en sån sak? när jag läste inlägget fick jag intrycket av att dom knappt hade några kläder på sig... Det är ju patetiskt att bli kinkig över nåt sånt! Jag LOVAR! att om alla dom hade varit där i exakt samma kläder med det inte stog slitz på dom skulle ingen avundsjuk osäker manshatande feminist bry sig om det här!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="its-fun, post: 56779, member: 34811"] Snälla med tanke på bilden som marcus_e_and_co lagt ut! Hur fan kan man gnälla om en sån sak? när jag läste inlägget fick jag intrycket av att dom knappt hade några kläder på sig... Det är ju patetiskt att bli kinkig över nåt sånt! Jag LOVAR! att om alla dom hade varit där i exakt samma kläder med det inte stog slitz på dom skulle ingen avundsjuk osäker manshatande feminist bry sig om det här! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tjejer i Globen!
Tillbaka
Topp