Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blayquiz" data-source="post: 390052" data-attributes="member: 53719"><p>Haha fan va u snacka titti. Nästan inte nått u ssa stäme på mej hahaha. Ja ha börja åkt sior för ja va me om en krasch me BMX som gjore ja fått åligare minne osv. Fick 6 blöningar och en spricka i skallen. Å efter e ville ja testa skior iställe, för e första för e värka skit kul och e flesta i backen som hoppa åkte e, tyckte bara e såg riktigt najs ut. Sen så va e att bräan e så jäkla farligt när man väl ramla å e haka fast så kan man slå sig så jäkla hårt i skallen. e e anleningen till att ja bytt, värka bara riktigt najs me skior, å e va e.</p><p></p><p>Sen e ja inte alls avunsjuk, tyck e e riktigt grymt me uktiga tjejer och killar. Men ja e en tävlingsmänniska och satsa på att bli bättre än anra bara för ja tycker om att tävla. Ja känner inte nått om att ja måste bli bättre, ja ta e som ja kommer. Och vaå ja tycker killarna här i backen är skit schyssta och har alrig behövt på tänkt om ja ska bli aceptera eller inte???. om tycker nog e bara e kul att tjejer åker. </p><p></p><p>Ja vil inte vara bäst bäst bäst, ja vill ha riktig jävla kul och bli bätte på skidor. Óch sen tycker ja de bara e jävligt roligt att se anra tjejer som e bra på skidor eller snowboard(hoppa). För här i backen har vi inte nån som hoppar eller nått förutom jag, och de känns lite ensamt. Ja skulle i nte bry mig ett skit om den bästa tjejen i skidor kom hit, skulle bli skitglad och ha hon som förebild. Klart man ska ha de om man vill komma nån vart, men de kanske inte du vill titti,eller??</p><p></p><p>Ja fattade inte riktigt va du snacka om, för ja tyckte typ inte att nått stämde in på mej.</p><p></p><p>Ja ÅKER för de e KUL och avkopplande, Kollar på andra för att LÄRA mig och bli BÄTTRE.</p><p>Vill komma nån vart med de ja gör och då e de en jäkla bra idé att ha nån att följa.</p><p></p><p>Peace out and take it cool</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blayquiz, post: 390052, member: 53719"] Haha fan va u snacka titti. Nästan inte nått u ssa stäme på mej hahaha. Ja ha börja åkt sior för ja va me om en krasch me BMX som gjore ja fått åligare minne osv. Fick 6 blöningar och en spricka i skallen. Å efter e ville ja testa skior iställe, för e första för e värka skit kul och e flesta i backen som hoppa åkte e, tyckte bara e såg riktigt najs ut. Sen så va e att bräan e så jäkla farligt när man väl ramla å e haka fast så kan man slå sig så jäkla hårt i skallen. e e anleningen till att ja bytt, värka bara riktigt najs me skior, å e va e. Sen e ja inte alls avunsjuk, tyck e e riktigt grymt me uktiga tjejer och killar. Men ja e en tävlingsmänniska och satsa på att bli bättre än anra bara för ja tycker om att tävla. Ja känner inte nått om att ja måste bli bättre, ja ta e som ja kommer. Och vaå ja tycker killarna här i backen är skit schyssta och har alrig behövt på tänkt om ja ska bli aceptera eller inte???. om tycker nog e bara e kul att tjejer åker. Ja vil inte vara bäst bäst bäst, ja vill ha riktig jävla kul och bli bätte på skidor. Óch sen tycker ja de bara e jävligt roligt att se anra tjejer som e bra på skidor eller snowboard(hoppa). För här i backen har vi inte nån som hoppar eller nått förutom jag, och de känns lite ensamt. Ja skulle i nte bry mig ett skit om den bästa tjejen i skidor kom hit, skulle bli skitglad och ha hon som förebild. Klart man ska ha de om man vill komma nån vart, men de kanske inte du vill titti,eller?? Ja fattade inte riktigt va du snacka om, för ja tyckte typ inte att nått stämde in på mej. Ja ÅKER för de e KUL och avkopplande, Kollar på andra för att LÄRA mig och bli BÄTTRE. Vill komma nån vart med de ja gör och då e de en jäkla bra idé att ha nån att följa. Peace out and take it cool [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Tillbaka
Topp