Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blayquiz" data-source="post: 393714" data-attributes="member: 53719"><p>Haha eveez ha du ens kolla va ja skrev. Ja ha vare med pojkar sen ja va liten. sen ha ja fan träna 9ggr i veckan sen ja va lite. har aldrig haft tid med de som mina tjej kompisar gjort. sminka sig osv. Skulle fan sminka ihjäl mig. sen ha bara haft 1 förhållande. Ha aldrig brytt mej om de heller. Medans typ alla tjejer ja känner. då mena ja alla och ja känner väldigt många. Tycker förhållande och SMINK är väldigt vktigt. Medans de vet att sport är viktigtast för mej. Och gillar utmaningar. De e nog därför ja vare med killar mkt som ja våga göra saker eller gör saker som (allafall ingen här i stan håller på med) tex skateboard bmx cross skidor snowboard inlines basket osv. </p><p></p><p>Sen när ja skrev shoo bre. Ja mena inte ordagrant. Men de e klar du kanske inte förstog. ska förklara lite bättre. Du använder uttryck flera gånger i texten som sammanfattningsvis gör att de är lite smått svårt att förstå vad du mena.</p><p></p><p>Om du tycker att jag är dryg så får du göra de. Som sagt alla kan inte tycka om alla. Men ja ville aldrig säga nått som skulle göra dej sur. Men men där kommer den punkten med vissa tjejer upp igen. Tjejer TAR ÅT sig väldigt lätt. Och de e nog de som gör att ja ha svårt att bli sur. Tar knappt åt mej av nått. </p><p></p><p>Och nej nej ja e absolut inte perfekt eller bäst. ha bara sagt att ja e den enda tjejen här i stan som gör de jag gör, och sen är ja glad att ja ha vare med killar mycket. de ha hjälpt mej enormt genom livet. bla att ja inte ta åt mej lätt. För har haft väldigt mycket emot mej ett tag som var väldigt tungt. Men mina kill kompisar sa. Äh fan tjejen de e ingen fara. Medans mina tjej kompisar säger dom e så ful osv bara för dom inte haft 1 kille på närmsta året. Aja jag tro ni skulle fatta att ja inte är som större delan av tjejer är. Men jag tro nog att tjejerna som åker skidor här och snowboard är mycket löika varann. Mer än ni tro.</p><p></p><p>peace out</p><p>!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blayquiz, post: 393714, member: 53719"] Haha eveez ha du ens kolla va ja skrev. Ja ha vare med pojkar sen ja va liten. sen ha ja fan träna 9ggr i veckan sen ja va lite. har aldrig haft tid med de som mina tjej kompisar gjort. sminka sig osv. Skulle fan sminka ihjäl mig. sen ha bara haft 1 förhållande. Ha aldrig brytt mej om de heller. Medans typ alla tjejer ja känner. då mena ja alla och ja känner väldigt många. Tycker förhållande och SMINK är väldigt vktigt. Medans de vet att sport är viktigtast för mej. Och gillar utmaningar. De e nog därför ja vare med killar mkt som ja våga göra saker eller gör saker som (allafall ingen här i stan håller på med) tex skateboard bmx cross skidor snowboard inlines basket osv. Sen när ja skrev shoo bre. Ja mena inte ordagrant. Men de e klar du kanske inte förstog. ska förklara lite bättre. Du använder uttryck flera gånger i texten som sammanfattningsvis gör att de är lite smått svårt att förstå vad du mena. Om du tycker att jag är dryg så får du göra de. Som sagt alla kan inte tycka om alla. Men ja ville aldrig säga nått som skulle göra dej sur. Men men där kommer den punkten med vissa tjejer upp igen. Tjejer TAR ÅT sig väldigt lätt. Och de e nog de som gör att ja ha svårt att bli sur. Tar knappt åt mej av nått. Och nej nej ja e absolut inte perfekt eller bäst. ha bara sagt att ja e den enda tjejen här i stan som gör de jag gör, och sen är ja glad att ja ha vare med killar mycket. de ha hjälpt mej enormt genom livet. bla att ja inte ta åt mej lätt. För har haft väldigt mycket emot mej ett tag som var väldigt tungt. Men mina kill kompisar sa. Äh fan tjejen de e ingen fara. Medans mina tjej kompisar säger dom e så ful osv bara för dom inte haft 1 kille på närmsta året. Aja jag tro ni skulle fatta att ja inte är som större delan av tjejer är. Men jag tro nog att tjejerna som åker skidor här och snowboard är mycket löika varann. Mer än ni tro. peace out ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Tillbaka
Topp